Zákaznická podpora:725 191 660objednavky@anela.cz

Jak nakupovat a reklamovat

Náš eshop je na první pohled stejný jako každý jiný. V horní části najdete menu, kde jsou rozděleny produkty do přehledných a jednoduchých kategorií. Tady si vybíráte své zboží a vkládáte do košíku jeho potřebný počet kusů. Pokud již máte vše, přejdete do košíku, kde si vyberete způsob dodání a platby za svůj nákup, vyplníte adresu a objednávku nám odešlete. Pokud si vyberete platbu online, eshop vás přesměruje přímo do zabezpečené platební brány, která platbu propíše rovnou k nám a my můžeme okamžitě vypravit váš balíček na cestu. Až potud - standardní eshop :-). 

V ČEM JSME JINÉ? 

Tak v první řadě vyrábíme naši kosmetiku ručně v malých dávkách a udržujeme na skladě jen jeho malé množství, aby se k vám dostaly výrobky vždy co nejčerstvější. Snažíme se mít skladem všechno, ale může se stát, že poslední kusy vykoupil někdo těsně před vámi. Nebojte se vložit do košíku i něco, co skladem aktuálně není, protože pokud není, brzo brzičko bude. Vaše objednávky denně procházíme, komunikujeme s vámi a chybějící výrobky co nejrychleji přímo pro vás vyrábíme. 

Také byste určitě měli vědět, že se nás můžete kdykoliv a na cokoliv zeptat, poradit se, pochválit nás nebo nám v případě nutnosti i vynadat. Jsme „jedno velké oko a ucho“ a chceme vám naslouchat a v maximální možné míře vám vycházet vstříc pro vaši spokojenost. Raději nám prosím pište, protože zvedat telefony bývá často nad naše síly. Buď totiž mícháme, balíme balíčky, počítáme nové receptury, píšeme články, programujeme, nebo vyzvedáváme děti ze školky. Děkujeme :-).

Velmi rádi vás poznáme osobně. Pokud si chcete své zboží vyzvednout u nás na provozovně, stačí se předem domluvit a my vám rády naložíme váš nákup do vaší vlastní tašky nebo batůžku a osobně vám poděkujeme. Jen prosíme, určitě se domlouvejte předem. 

Stále pracujeme na nových recepturách. Vyplatí se proto sledovat náš Facebook a Instagram, kde se vždy dozvíte co se u nás aktuálně děje, jaké nové produkty jsme pro vás připravily nebo připravujeme a jestli třeba zrovna nezačíná nějaká soutěž o naše produkty.  

A nesmíme zapomenout na jednu důležitou věc. Balíme do recyklovaných, již jednou použitých krabic a výplní. Vždy se však jedná o čisté materiály, jimž takto prodlužujeme využití a život. Jediné, co kupujeme nové, jsou papírové pásky, díky nimž se krabice snadněji recyklují. Nemáme rády zbytečné plýtvání a vyhazování, proto se na nás nezlobte, pokud se vám vzhled balíčku tak úplně nelíbí. To důležité a vždy originální najdete uvnitř. Pečlivě umíchané, bezpečně zabalené. 

REKLAMACE

Může se stát, že nejste s naší kosmetikou spokojeni. Ať už je důvod jakýkoliv, nebojte se nám neprodleně ozvat a my s vámi vymyslíme řešení na míru pro vás. Může to být výměna zboží za jiné, jeho vrácení, nebo třeba jen rada, jak lépe s výrobkem pracovat. Jsme tu pro vás. Pošlete nám email na info@anela.cz, ve kterém nám problém popište a ideálně také přiložte fotodokumentaci. Nezapomeňte také uvést číslo objednávky nebo faktury, abychom si vás našly v systému. My následně uděláme všechno pro nápravu, se kterou budete spokojení. Děkujeme. 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Trošku něco jiného než reklamace je odstoupení od smlouvy. Pokud jste nakoupili a nákup si rozmysleli, máte podle zákona právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. V praxi to znamená, že pokud nám v této lhůtě zboží vrátíte neotevřené (tady musíme být přísné kvůli hygienickým požadavkům na naše výrobky) a nebylo viditelně špatně skladováno, pak vám za ně bez řečí vrátíme peníze. Důvody k odstoupení nám vysvětlovat nemusíte. Do balíku s vraceným zbožím přiložte lístek s číslem objednávky nebo faktury a informaci, že odstupujete od smlouvy. 
Další formální podrobnosti ohledně nákupu, reklamací a odstupování najdete v našich obchodních podmínkách

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz